Something's gotta give

 
La upp den här bilden på instagram imorse i hopp om att alla skulle tro att jag hade en fridfull morgon där jag hann äta min frukost i takt med att solen gick upp samtidigt som jag lyssnade på lugna favoriter på radion och läste tidningen. Men icke. Den var motsatsen. Hela den här dagen har varit en sån när allting är sämst och jag är ful och blek och tråkig och bara vill lägga mig ner och dö på golvet. Det är måndag, termometern visar minusgrader och det var mörkt när jag lämnade sängen imorse. Det vill säga alla faktorer som gör att mitt humör går ner till under det socialt acceptabla. Vill enbart ligga hemma och banka mitt huvud i väggen alternativt gråta bakom en kudde i soffan tills det blir vår. 
 
Längtar tills på fredag. Inte för att jag får vara något som helst ledig i helgen, för det får jag inte. Men jag läntar till lönen. Har as we speak inga hela jeans att använda över huvud taget då en sån där man trär skärpet igenom gick sönder på mina och lämnade ett hål som i dagsläget är så pass stort att jag i princip kan klättra i dem genom det. Med andra ord, är in desperate need av ett par nya. Sen är det ju alltid skönt att ha mer än 34 svenska kronor på kontot och att kunna köpa lunch på jobbet utan att behöva leta mynt i byxfickorna innan. Suck. Hatar denna dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback