Handen i fickan fast jag bryr mig

 
Det här fantastiskt fina. Har lyssnat på maggan när jag legat på mage på golvet och gråtit mitt tonårshjärta ut, spelat sönder Måndagsbarn innan jag gått på fest och blivit alldeles för full en tisdagkväll, gått med 17 år spelandes i hörlurarna till bussen när det regnat och och lyssnat på mitt hjärta blöder när jag fått mitt eget krossat. Har till och med varit ett utav hennes topp 5 töntigaste fan och köat en hel dag för att få stå längst fram på hennes konsert och skrika mig hes. Då var hon gravid och det var två album sen. Så mycket nostalgi. Nu ska jag boka biljetter til hennes konsert i februari och lyssna sönder. Fina fina.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback