24 timmar till avresa

En liten sur chey
 
Så var dagen kommen och åker jag till London om mindre än 24 timmar. Resväskan står dock fortfarande kvar i förrådet och boardingpassen till flyget ligger kvar på jobbet. Framförhållning är som ni hör inte min starka sida men peppen i mig jobbar på duktigt och jag längtar precis som man längtade efter julafton när man var liten och man visste att man skulle få den där jättehäftiga grejen men pekat ut i leksakstidningen. I mitt fall var detta en discokula när jag gick i andra klass och detta enbart så att jag skulle kunna ha fest i mitt rum med minna vänner. Som att en discokula var den ultimata partyfaktorn back then... Hur som helst, har levt på existensminimum en evighet och inte ens nuddat en atom alkohol så de kommande fem dagarna ska jag köpa allt vackert mina ögon skådar och dricka öl i mängder. Det ni. Planerar även att äta indisk mat på favoritresturangen vi hittade förra gången, få träningsvärk i kinderna pga skratt med mina honor samt att spana in snygga killar i Camden. Älskar London. 

Kommentarer
Postat av: Jenny - Bildjournaliststudent

Åh ha det super i London!! :)

Svar: Taack!! :D
amandra

2013-11-13 @ 00:46:06
URL: http://novemberdreams.blogg.se
Postat av: Ludvig

Så jävla babe

2013-11-13 @ 23:48:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback