Äventyr på medis

 
Så trots en helg innehållande 99% arbete och väldigt mycket minus på sömnfronten hann jag ändå igår rasta min inre alkoholist på stan en vända med Minna. Kloka människor går hem och lägger sig efter 10 timmar på jobbet. Inte jag. Jag slänger mig på en buss in till stan i för tunna kläder en augustikväll enbart för att få placera min rumpa på medis en sista gång. Tyvärr. Så där satt vi i vanlig ordning en lördagkväll och diskuterade livet tills de släckt ner alla lampor, plockat in filtarna och vakten sagt åt oss och de andra en tredje gång att gå. Någonstans där bestämde vi oss för att det var en bra ide att ta med ölen vi inte hunnit dricka upp ut. Så i sann fjortisanda gömde vi dessa inklusive glas i diverse väskor och smög ut enbart för att skratta och high fivea i ren eufori utanför i en kvart. Haha. Kan berätta att jag tyckte det var precis lika roligt imorse när jag hittade det i väskan på väg till jobbet. Ska rama in och hänga upp det där äckliga glaset med slitna Norrlands Guld bokstäver, så att jag kan titta på det varje gång jag längtar efter Medis Kök & Bar i höst. 

Kommentarer
Postat av: Ludde

Haha blev så glad när jag läste detta, Medis Kök & Bar 4 life, ska vi gadda in det i svanken to make it last forever?

2013-08-26 @ 01:22:42
URL: http://minusthree.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback