Bakis_guuurl_14

Så fiskade precis upp dyngsurt paraply från botten av min väska. Skönt att man har vett nog att 1 - skaka av det innan man lägger ner det. Samt 2 - plocka upp det när man kommer hem så att det inte luktar mögel när man hittar det dagen efter i en liten sjö av blöta kläder och diverse. Jaja. Igår var vi ute och drack öl för våra sista kronor. Lovar att det krävs någon form av talang för att bli full för 150 riksdaler här i Sverige. Men mina forna fjortisgener hänger väl kvar än så med det och en fryst felix-paj allt som allt till föda blev 4 öl en möcke fin fylla. Var i vimlet på Slaktis x antal suddiga timmar innan vi i vanlig ordning missade sista tuben hem och alla fick gå hem till O. Älskar att det var precis lagom mängd människor delat på antal sovplatser. Och att alla tog med sig någon hem IF you know what i mean. Vet ej alla detaljer men det gick bra för vissa höhöhö. Inte för mig då alltså (vet vad ni tänkte), då jag däckade som nerklubbad jävla säl i sängen först av alla och dreglade på kudden. Happ. Skön man är. Intalar mig själv som alla andra söndagar att nu ska jag banne mig aldrig dricka igen. Huvudvärken är inte nådig och mitt arma yttre bör vi knappt nämna. Nej men ärligt, varför blir jag så jävla bakis? Ni andra verkar ju bara behöva pilla i er en alvedon och sen var det bra med det. Medan jag måste ligga i sängen och ta djupa andetag 30 min innan jag ens klara av att öppna ögonen. För att inte tala om de mängder vatten jag måste få i mig innan huvudet börjar fungera. Seriöst mår typ som ett russin, helt jävla uttorkad till den grad att man skrumpnat ihop. Stackars mig. Nu ska jag krypa till duschen och göra något åt naturkatastrofen jag ser ut som as we speak. Adios
 

Greland baby

Kommentarer
Postat av: Isa

Haha fy fan vad skönt inlägg! Så jävla klockren, Andy.

Svar: Hehe tack babe, bakisamanda fick säga sitt!
amandra

2012-09-24 @ 11:04:35
URL: http://daluzreis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback