I-landsproblem och tighta jeans

Jaha tjenis på er. Sitter trött i vanlig i ordning i soffan och väntar på att få knata iväg till jobbet. Blev kort skoldag idag och det är inte mig emot då jag ska stänga ikväll samt gjorde samma igår. Klagar inte men när man krigar sig hemifrån 7 varje dag, åker från skolan direkt til jobbet och landar hemma runt 10 är man inte mycket till viking. Pallar allt som allt att krypa till sängen när jag kommer hem. Tur detta inte är något jag gör för ofta. 

Nu till något annat, idag gick mina favvo-jeans sönder. Ni vet det där paret man haft något år för länge och som sitter likt ett skal kring benen. Det är som att kliva i sitt andra skinn när man drar på sig dom och dom är precis så tighta att man får lite booty samt att man kan äta lite för mycket en fredagkväll utan att kvävas. Ja dom. Idag sprack dom. Så jävla ledsen. Hade ett litet knappt synlig hål från början men idag när jag skulle utföra akrobatiska konster i form av att plocka upp grej jag tappat så sprack dom helt. Tackar gud för att jag hade lång jacka annars hade det blivit striptease i stan, så pass mycket gick dom sönder. Buhu. 
 
Nåväl, inte mycket att göra. Sprang in på HM och köpte ett par nya. Brukar inte gilla deras jeans men dessa satt väl ok. Eller ja, lär väl ta en vecka åtminstone och lite tårar innan jag kan komma över mina gamla. Sen kanske de sitter ok. Här får ni lite röva att titta på och trött mig. Obs nya jeansen på.
 
 
 

Kommentarer
Postat av: elin

dat röv! <3

Svar: DIN röv <3
amandra

2012-10-17 @ 23:46:41
Postat av: Jenny

....look at that body...DAMN. snygg alltså

Svar: Haha men sötis, tack! Kramis
amandra

2012-10-18 @ 01:26:55
URL: http://novemberdreams.blogg.se/
Postat av: Blanca

Heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeet

Svar: Hehe man tackar snygging! PUSS
amandra

2012-10-18 @ 07:51:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback