breathless trains and worn down glories

Så kära vänner ska vi komma överens om detta: Vi tar och skippar hösten. Vi tar och hoppar över alla dessa kalla månader som vi har att vänta framöver. Går i ide, skänker dom till behövande eller bara raderar dom ur året, ni fattar. Är så less på regn som får mig att se ut som blöt hund på en nano, vattenpölar jag måste simma igenom, och denna konstanta jävla kyla. Vet att det finns värre saker än ett trist klimat men god damn it det är ju så förbannat tråkigt. Och det ska bloggas, skrivas och fotas puttenuttigt te-mys, regndroppar mot rutan och att få se film med sin beloved men icke, det andra kallar höstmys får mig att vilja gå banan.
 
Igår var vi på Lion. Ölade och pratade lite London. Får se om det blir av. Och idag har jag legat hemma, hostat och snorat och curseat the day jag gick ut med för lite kläder. Denna ihärdiga till och från förkylning kommer ha ihjäl mig snarast. Mest antagligen pga är så folkskygg på bussen och vill varken höras eller synas. Så när rethostan kommer och man får välja mellan att: hosta och låta likt jävla valross eller hålla andan, så väljer jag det sista. No judging. Nu ska jag sova, hejdå med er och pöss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback