I remember when I lost my mind

Så ett lov och ganska tuff helg har tagit upp min tid, därav dålig upping kära läsare. Och med tuff helg menar jag inte att ligga hemma i krämpor pga bakfullhet. Tvärtom, har föga förvånande varit relativt kry. Tog till och med mitt förnuft till fånga hela helgen och undvek några större fyllor i all form. Trots halloween - hallååvin - fester till höger och vänster. Öppnade både lördag och söndag så det blev till att stanna hemma. Parkerade rumpan i soffan framför film och gick och la mig innan elva. Tänk att jag kan göra det. I lördags var planen att göra detsamma men så ringde pappa från stan och ville bjuda på middag. Passade ju lägligt när mina planer var att sörpla nudlar från kastrullen och sova som en bebis. Åt på American bbq och drack några drinkar på Scandic Grand Central innan jag vände hem igen och landade i sängen igen innan 12.
 
Annat spännande som hänt sen senast
- hade en toppenkväll på Nype, dansade bokstavligt benen av mig och  gick som pensionerad dagen efter pga träningsvärk.
- Rådde bot på lite söndagsångest och såg Nya Bond med Minna och Tea.
- Har även bokat London nu med ovanstående bönor.
- Avslutat 8-veckors helvetesprojekt i skolan. Tack gode gud att det är över.

Kommentarer
Postat av: Isa

Så jävla snygg!

2012-11-11 @ 00:59:49
URL: http://daluzreis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback