It's not about having what you want, it's about wanting what you got

 
Hellu. Idag har jag inte helt obemärkt varit på omänskligt dåligt humör, samt förvirrad. Allting var prima ända tills jag klev utanför ytterdörren. Vet ej varför men mitt day to day living har en tendens att börja gå utför precis exakt där. Till att börja med så skedde det vanliga, jag plattade håret i cirkus 2 timmar och hann i princip inte ens sätta en fot utanför dörren innan jag liknande en blöt cocker spaniel. Väldigt zöt. Det fortsatte med att bussen var sen så att jag inte hann med min vanliga kaffe innan jobbet, vilket i sin tur ledde till ännu sämre humör. Så to sum it all up, var le bitch i dag på jobbet. Tack gud att jag inte hade några problemkunder så jag smoothly kunde lida igenom arbetspasset utan större katastrofer. Fattar inte varför men ibland när jag vaknar så vet jag bara att denna dag kommer att bli en pain in the ass. Allt är fel. Ligger i fosterställning och gråter på dörrmattan innan klockan ens slagit 8. Antar att det är vad som i folkmun kallas pms men jag har inte unnats lyxen att behöva genomlida detta 1 gång i månaden, det händer mig typ 5 gånger i veckan. Nåväl, har ju 2 bra dagar iallafall. Lördag och söndag.
 
Har fått dille på Gossip Girl sen jag började betala en av alla dessa tv-sajter på nätet. 79 pix kändes inte så farligt för alla säsonger plus en mängd romantiska komedier. Är dock mer oroad över mitt sociala liv. Är kär i Nate och mitt hår kommer aldrig bli lika fint som Serenas, så jag kan ju lika gärna stanna inne tils nästa sommar och kolla alla säsonger på repeat. Allt är bättre än kylan utanför dörren. Hur som, ska gå och lägga mig i nybäddad säng med lena ben nu. Ni förstår nog mysfaktorn där va alla tjejor. Puss på er

Kommentarer
Postat av: Blanca

rubriken - ja! hoppas allt ärbra med dig fina tjejen :)

2012-11-30 @ 23:31:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback