Har en plats för dig när du vill, men du måste gå när jag säger till



Alltså brööööl. Har sådan förskräcklig träningsvärk att jag bara vill krypa ihop till en boll och gråta. Samma visa varje gång när jag tänker att jag bara ska springa lite på bandet på gymmet. Slutar inte förens jag har en nära-döden-upplevelse, flåsar som en hund och inte törs se mig själv i spegeln på 20 minuter pga fulheten är slående. Då är det dags att kliva av. Ska hålla mig till mina pass där jag kan stå och trycka i hörnet så att ingen ser mig. Hursomhelst, förutom att driva runt som en pensionär idag med mina rörelsehinder så har jag även agerat hemmafru och bakat scones. Brukar ha philadelphia och jordgubbssylt på och alltså sweet jesus, godaste jag ätit. Har även glott på Ellen och diverse talkshows, pillat mig i naveln och missbrukat kaffemaskinen. Måste passa på när jag har en dag ledigt. Nu ska jag borsta tänderna och sova lite, nationellt prov i 4 timmar imorgon. Livet på en pinne va. Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback