Jag säger många kloka ord på skämt, men ännu flera dumheter på allvar


Solar vinterblek hud och sminkar bort ledsna ögon. Det är konstigt hur det kan kännas så tungt i kroppen trots att det ändå inte är jag som är mest ledsen.
Och hur mycket jag än önskar att det vore annorlunda och avskyr mig själv för att det är så kan jag inte rå för att det känns som stenar i magen varje gång du vill hålla min hand eller pussa mig i pannan när vi vaknar bredvid varandra. Känslokall och känslosvall tycks vara min historia här i livet. Och i kärlek mellan två är det alltig någon som tycker om lite mer. Den här gången var det inte jag.

Börjar på riktigt undra om det sitter något bakom mina vänsta revben.
Att tröstäta 4 b&j varenda gång är inte ett alternativ längre och jag har slut på ord och dåliga ursäkter.

Kommentarer
Postat av: elin

<3<3

2012-05-21 @ 09:39:05
Postat av: Isa

Älskar dig vännen! <3 du är bäst.

2012-05-22 @ 14:02:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback