It's like i told you


Hej barn. Nyss hemkommen från flådigt event på Café Opera! Egoboost och ett gäng andra tidningar som firade
ett år så det var trevligt. Fast mest trevligt var goodiebagsen. Hehe.. Visst blev mina muffins fina förresten? Att
laga mat utan att elda upp köket är mighty bara det när det gäller mig så ni ska veta vad jag ansträngt mig.
Har inte smakat än pga LCHF men vi får la se vad tjejerna tycker när de smakat. Annars så längtar jag tills
imorgon kväll då mina honor kommer hit, det ska bli så praaaa. Matilda har fixat in oss på slakthuset också
(fräsigt namn) så kvällen kan inte sluta illa. Men nu ska jag hetsstäda det sista och sen sova som en bebis.
Pöss

Kommentarer
Postat av: Jenny

hur fick du den inbjudan? :)

2012-03-15 @ 23:42:15
URL: http://jennystjernstrom.wordpress.com
Postat av: ELINNNNNNNNN DIN BABE

gahhh längtar! haha "mina honor". <3<3<3 fräsiga brudar btw!

2012-03-16 @ 00:27:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback