Daydreamer, sitting on the seat, soaking up the sun

Denna vackra skapelse köpte jag idag. För mitt presentkort jag fick förra hösten, man tackar. Annars så ser mitt rum ut som sju svåra år och I just don't get it. Städade det kliniskt rent i och med att hela släkten var här i lördags, men ändå, ändååå blir det katastrof och misär efter 3 dagar. Och varje gång tänker man "ska lägga tillbaks allt jag plockar fram den här gången så det håller sig". Men alltså who am i kidding? Lär mig aldrig (Mvh hon som precis fyllt 18). Hur som helst, än så länge har veckan gått fruktansvärt långsamt. Lite intriger med en lärare angående betyg, dålig sömn och allmängt hängig. Pallrade mig dock iväg och dansade idag, haha och det ska mycket till att stå där och skaka rumpa som om livet hängde på det. Man kan inte låta bli att skratta (åt sig själv mest pga ser ut som den enda riktiga pensionären bland pensionärerna).
Nu ska jag sova barn, puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback