Whatever makes you sleep at night


Så hej vänner. Skriver numera som 18-åring vaa! Igår var min dag faktiskt, firade med min familj, fint folk och en vända till Aveny. Spännande det där med krogen! Annars så fick jag en MacBook Pro, och alltså holy mother of god, jag är kär. Den är mitt lilla barn. <3

Utöver att fylla arton har jag hunnit med att bli fruktansvärt hälsosam. LCHF babes. Rolig diet det där, eller diet och diet, jag får äta i princip hur mycket fett jag vill. Grädde i kaffet, bacon i mängder, turkisk yoghurt när som helst och i princip all slags ost. Så så illa är det inte. Fast kan erkänna att det sved lite idag mitt i bakiskoman när en påse chips inte hade suttit helt fel.

På fredag kommer hela kollektivet hit för lite wine and dine och utgång efter det. Elin kommer hit innan alla andra och hjälper mig med allt så vi ska laga mat, baka muffins och fixa fin dukning, you know the drill. Allt för att det ska bli så bra som möjligt. Så jag taggar lite, väljer bra musik till listan och vänder ut och in på garderoben. Nu ska jag dock dricka te och pilla på min nya dator. Puss

Kommentarer
Postat av: Jenny

Grattis igen :D är grymt taggad inför fredag!



<3

2012-03-15 @ 00:17:13
URL: http://jennystjernstrom.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback