Men sommarn för i helvete

Nu när sommaren valt att vara shady as F får man ju ta till alternativa lösningar för att fördriva tiden. Som typ att se 14 avsnitt av Pokémon, sova ett dygn eller städa badrumsskåpet. Vad vet jag. Igår var vi ute ialla fall, på Sommar. Kan ha druckit 68432 X-ide innan jag spydde ponnyhästar och rosa bubblor pga hur sliskig den cidern är. Men vi hade kul. Slipade min engelskakunskaper som är så shy alltså, när vi talade med en kille från England. Två min hann jag stå där innan jag tappade bort Minna i vimlet och jag fick leta upp bästa hörn där jag kunde gråta i panik. Kunde inte stå kvar med han från England heller. "Well, yes.. ehe bye *pekar med handen dit jag tänkte gå*. Grejen med krogen är att man alltid borde gå minst 4, allra minst. För då kan två sitta kvar och vakta platserna medan två gör some shizzl någon annanstans, vad det nu kan va. Så, tips från coachen vänner. Ta med minst tre vänner så slipper du va den där stackarn som alla måste mercy-prata med. Kapish? Skämtade bara, vuxna ordentliga människor har inte sånna problem va? Bara jag som agerar liten rädd kyckling när jag måste va helt ensam i stora folkmassor. Men å andra sidan tittar inte vuxna ordentliga människor på Pokémon heller. Så ska väl se ett avsnitt till nu. Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback