MVH amanda med mössis





Så har nästan börjat leva igen efter bakiskoman från igår. Väntar med spänning (och lite skräck) på bilderna som inte jag stod för kvällen till ära. Satsade istället på att dansa sönder benen och vråla "baby you're a firework" tillsammans med de andra. Nyår blev damn good i år måste jag medge, med middag hos mig, fyra svinsnygga ladies och some partäj på annan location. Pizza-order och bakishäng i soffan x antal timmar stod för gårdagen och halva idag. 2012. Känns precis som i förrgår. Men det har varit ett fint år.

Nu var william precis här på en snabbvisist, pimplade lite te gjorde vi och pratade om sånt som är viktigt. Möcke trevligt. Puss på er

Kommentarer
Postat av: Isaura

Heta mössaaaan! Och heta Amanda! :D

2012-01-03 @ 21:16:59
URL: http://daluzreis.blogg.se/
Postat av: Blanca

var så jäkla grömt hur vi dansade när alla andra lagt sig;) jag har inte sätt några bilder! de måste upp ju!

2012-01-09 @ 17:53:14
URL: http://thegirlofmetanoia.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback