About to explode



Hejhejhej. Mycket att stå i pga uppstart med danskidsen. Skäms lite för jag blir stolt mamma med tårar i ögat när killarna ger mig slängpussar genom fönstret innan de ska hem. Fina ungar. Låtarna i år är ju kalas också (!!), men om någon annan såg mig dansa "Cowboy-Joe" skulle dom nog utan tvekan ringa psyket..
Hur som helst, hade möcke trevlig helg i form av tacokväll med hela tjejgänget från nian i fredags, karatefylla i Olivias kök lördagkväll och sänghäng hela söndagen. Klickade även hem fii iin klänning från Ellos, lagade middag och längtade efter sommaren. God damn you snö-fanskap. Halva min garderob består av kläder som bara passar till brun hud. Dvs resten av året har jag endast på mig svart svart svart och ibland lite, liteee vitt. Slask får dessutom vem som helst att bli mano-depp så bort med snön nununu. Buhu.

Nu ska jag dricka te och studera mediekommunikation. Det ni! PöZZ


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback