Så nära men utom räckhåll


Bilder ifrån här och här.

Saker i min inspirationsmapp just nu. Vill kasta bort mina vinterkläder och plocka fram alla sommarskor som ligger i förrådet och trycker. Samt
även införskaffa mig en garderob i vitt och nyblonderat hår. Har beställt väskan på första bilden (!!). Tvättäkta kopia men det får så vara, skulle nämligen
kunna ha sweet sweet love med den här och nu. SÅ fin är den. Annars har jag spenderat två fina dagar med Elin nu, sprungit på stan och njutit av
vårsolen (dvs vaknat ur vinterkoman). Även träffat Jenny en snabbis, ätit god mat och gjort små planer för
sommaren. Möcke fint.

Nu ska jag gå upp och ta reda på varför hela lägenheten luktar bränd toast. Tror bestämt Filippa har med detta att göra, som kom hem från fest
10 minuter sen. Haha lilla tjejen. Puss på er


Kommentarer
Postat av: Jenny

det var fint o ses igen :)

2012-03-01 @ 02:04:33
URL: http://jennystjernstrom.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback