You can get addicted to a certain kind of sadness

Hej på er! Så i skrivande stund håller jag på att gå bananas här hemma eftersom att min Iphone, sakta
men säkert håller på att lägga av. Först var det bara skärmen som fryste ibland och lite appar som bråkade
men nu har stänga-av-knappen gått sönder helt och holy m vill bara böla. Bör tilläggas också att jag inte ha
tappat den, inte har några sprickor och använder en jäkla bumper till skal. Det händer inte. Buhu. Får ringa 3
imorgon och böna och be att de kan laga den utan väntetid på tre veckor. Samt att de har en fungerande
lånetelefon som helst får vara från efter kristus.

Men hur som helst, bortsett från det så rullar allt på. Håller uppe med träningen, går till skolan och
jöbbar. Det vanliga. Samt är murder on the dancefloor varje helg. Hör också till det vanliga nu på senaste tiden.
Vilket märks på kontot alltså, lever som fattig student tills nästa onsdag med hela 37 kronor på kontot. Får bli
nudlar och pulverkaffe en vecka.

Annars så njuter jag av den tinywiny sol som tittar fram en gång varannan vecka, pluggar (madly just nu alltså),
står i duschen tills varmvattnet tar slut, pimplar söderhavs-te och köper sommarkläder i förtid. Lite fint. Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback