AGE IS OF NO IMPORTANCE UNLESS YOU ARE A CHEESE

Hej barn. Måste medge att jag langat den sämsta uppdateringen här det senaste halvåret and so on. Men man e ju så lat va. Och min så kallade blogglust verkar ha rymt iväg. Men snart så, snart ska det bli bättre igen. Ge mig typ en månad, lite trevligare väderlek, och mindre plugg så lovar jag.
Annars har den här dagen varit oerhört spännande. 9.30 stod orientering på schemat och nej det är inget skämt. Jag som inte ens vet upp eller ner på kartfan skulle springa runt där själv i skogen i fem minus. Buhu. Lyckades dock efter lite om och men ändå hitta alla kontroller och komma tillbaka oskadd och i tid. Och det är inte heller ett skämt. (!!!)
Matilda den duktiga människan har ju skaffat sig körkort nu så efteråt fick det bli en liten roadtrip med tjejerna. Hehe. Kan erkänna att vi betedde oss som tolvåriga tjejer när vi höjde till högsta volymen på Amazing och vinkade till alla killar vi såg utanför.
Nu ska jag strax få tummen ur och plugga matte strax, måste bara förbereda mig mentalt för tårar och vredesutbrott.Må vara osmart men alltså matte B är typ som rocket science. Skjut mig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback