Finns inga vinnare i lekar för två, inga vinnare det är bara så.



Letade precis upp en gammal favvolåt från a few years back, ni vet med han vincent. Miss blue tralala, ascatchy. Kan indeed förstå varför jag spelade sönder den på min MP3. Haha när man då hade sånna.. Hur som haver, två veckor i skolan har hänt, inte mycket hisnande där va. Såg min lille man på grönan också, oskar linnros (som ska lägga av med soulpopen. fan ta dig). Stod ganska nära men ibland så har (fulla) människor i stora grupper en tendens att bli odrägliga, tyvärr. Så när det inte fanns någon riktig plats för mina fötter och mina människor inte syntes till så vart livet lite jobbigt. Fattar inte varför man blir så skrajj, har fel på mina nerver. Man skulle låta bli och duscha på några dagar eller något så ska vi se vilka som vill komma för nära då va. vaava. errr. Meeen livet var rätt okej ändå igen när allt stod rätt till och oskar sjöng annie hall. Åhåå.

Sitter och funderar på om jag skulle göra något åt mig själv, eller fortsätta i all min ofräschet-anda. Ni vet det vanliga, håret står åt alla håll, har plain-off asfula kläder (men dom är sköna okej?) och inte borstat tänderna. Men det verkar luta åt det förstnämnda, kollektivet ska förbi en sväng. Himla trevligt. Pöss

Kommentarer
Postat av: Jenny

snygg!!!

2011-09-04 @ 02:12:07
URL: http://nattkatten.blogg.se/
Postat av: Steffie

Snygg bild!!! :)

2011-09-04 @ 19:55:38
URL: http://kungsteffie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback