om ni ville veta

så det är söndag. det är sista dagen på mitt lov. och jag sitter hemma i soffan och äter uppvärmda rester. glammigt värre.
har mycket o-trevlig vecka på g. bland annat orientering. tycker det är hejdlöst bra framförhållning av idrottslärarna att planera orientering i november. Kan riktigt se mig själv springandes där i mörkret, gråtandes, snart ihjälfryst samt hjälplös med kartan upp och ner. stackars mig.
Utöver det ska vi även ha gjort en liten robot i flash. (baggis visst?) problemet är bara att programmet motarbetar något så bedrövligt. Kan eventuellt ha skrikit några svordomar när det la av här för nån vecka sen. när jag precis gjort klart lille roboten. och fått honom att springa från ena sidan skärmen till andra. då. mmmm. längtar till helgen i stället. rykter säger att det ska skakas lite rumpa på jennys ressi. samt fira att hon blir hela arton år!

nu ska jag åka och springa, adios och KRAM


Kommentarer
Postat av: Isaura

Dudette; jag vill lätt se din robot när du är klar med den. :D pussss

2011-11-06 @ 15:31:28
URL: http://daluzreis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback