Åh nej, nu ser dig mig. Jag måste rota i väskan efter något.



Hallå där! Får be om ursäkt dålig upping nu såhär på senare dagar men mitt huvud har varit någon annanstans. Har lärt mig att jag fungerar typ - allt, allt inget. "Först kommer allt sen kommer allt, sen kommer ingenting" för att citera Parken. Ger hundra procent, sen lika mycket till och sen dör jag. Och det fungerar ju relativt bra så länge man är hundra, men annars bidrar man med lika mycket till världen som en sten. Och det mina vänner är inte lika härligt. Just nu känner jag mig dock ganska harmonisk. Trots att mitt hus är en enda stor kaosartad röra i skrivande stund. Men mitt nya rum börjar ta form sakta men säkert. Trots att det nu enbart är fyra väggar, tack golv, en halvtaskig lampa och lite spackel där so to speak. Men snart, snaaaart så.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback