Jag har mera tålamod än vad du har hårda ord.



Hallooo chompisar. Snart måste jag ju ta något form av pris för dålig bloggare här känner jag. Får be om ursäkt för 263653 gången, men det blir ju så lätt så. Anyhow, har haft en fruktansvärt trevlig helg måste jag säga. Mest gjort sånt som är feel-good för själen och well, just nu i detta nu känns allting väldigt finnemang. Myste framför en film med mamma i fredags, och det har jag typ gjort en halv gång det senaste året så det var lite fint. Och igårkväll var vi ett gäng hos Blanca, där vi grillade och gosade med filtar på hennes brygga all night long. Idag skulle jag väl inte säga att jag är den skarpaste kniven i lådan kanske men har klarat mig pretty good ändå. Terapistädade rummet också så nu är det fasen god damn cleant där inne, inte bara en nödlösning för att man måste rådäcka once in a while. Hehe. Ska dricka kaffe nu och måla naglarna i nån festlig färg. Pöss


Kommentarer
Postat av: Mormor

Hej vad fint du skriver kram

2011-05-22 @ 20:32:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback