I dont even care, my heart won't ever listen. Love is just a word, but you bring deffinition.



Hola mina kära. Sitter i soffan hemma och dricker oboy och käkar mackor. Så himla mysigt när vädret utanför fönstret är som det är. Någon mer än jag som bara vill skrika i protest typ "men skin då förfasen solhelvete!!!11ett"? Aha, nej okej. Det var bara jag alltså... Nej men ärligt talat, det här vädret suger ju. Blir ju inte taggad på att göra något annat än att pilla mig i naveln och pimpla kaffe samtidigt som jag gråter till någon skitfilm på tv1000. Med andra ord, sånt som jag gör annars också. Ehehe. Nej men ärligt talat, HADE solen skinit så hade jag nog inte suttit här. Men nu måste jag återgå till mitt hisnande tidsfördriv, puss på er ♥

Kommentarer
Postat av: Jenny

klippt dig? :D

2011-05-04 @ 16:06:37
URL: http://nattkatten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback