Det är bara repetition repetition repetiton.



Highs and lows

+ Vädret. Satan så skönt det är med en årstid som passar mina känslor.
+ Mina nya vita converse från loppisen i söndags, 120 riksdaler!
+ Att mamma äntligen förstått värdet utav matkassen. Gissa vem som får (lättlagad) mat i en kasse ready and done hem varje måndag framöver?
+ Framstegen i mitt rum. Dvs - taket har nu samma färg, golvet är inte en kall betonggrund och väggarna är vita.
+ Långhelgen som är en natt och en dag away.
+ Det börjar dra ihop sig för årets första utlandsresa.

- Har sedan i söndags haft fasligt ont i foten vilket är väldigt mystiskt då jag satt inne hela helgen. Dvs trillade inte runt i några heels somewhere somehow som skulle kunna ha orsakat detta.
- Att praktiken slutar imorgon. Lite sentimental blir man, aftonbladet har indeeeed varit en mucho fabulös upplevelse.
- Röran och framförallt byggdammet som blir när man bygger. Det är damm på golvet, i soffan, i min säng, i duschen, på mina kläder, i mitt hår. IT'S EVERYWHERE.
- Har nyst konstant i två dagar nu. Hur osexigt är det inte att vara pollenallergisk?
- Hjärtesorg. Att du inte bryr dig gör så ont att jag kunde dö ibland.


Kommentarer
Postat av: Isaura

+ Att du är så snygg att man får diabetes i ögat.

- Att man blir så avundsjuk av det ovanstående faktum att man också lockar till sig grön-av-avund-rabies-syndromet.

- Att du har hjärtesorg.

+(?) Att jag älskar dig!

2011-05-31 @ 23:50:10
URL: http://daluzreis.blogg.se/
Postat av: YOUR BIGGEST FAN EVAAH

Ont i hjärtat är jobbigt. Ta hand om dig!!

(NAJS)

2011-06-01 @ 00:24:37
URL: http://henketheman.blogg.se/
Postat av: Jenny

alltså sluta vara så snygg D: du får oss andra se hemska ut! <3

2011-06-01 @ 01:16:05
URL: http://nattkatten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback