Vi slutar när vi är klara.

Ahmen HEJ! Igen! Har byggt ihop en sån himla fin vårlista på spotify nu såhär på kvällskvisten. Hahhh. Dricker kokoste och glor på tv'n as we speak, funderar på om mitt te-intag är hälsosamt, vilket det nog inte är. Men ehe ah, har ni keka nå sämla idag? Hoppas det! Tänkte att jag skulle köra en nyttig vecka någon gång i mitt liv, och att just den här var aspassande också. Sen ba ägnades en hel dag åt att man ska äta semlor så det sket sig. Det finns ju ingen logik där, gud ville att vi skulle bli lite sådär goa om magen. Nä men hehh skämt åsido, klart man ska käka semlor! Bullfarmor är fasen mitt andranamn liksom, så om NÅGON ska äta semlor, så är det fasen jag! Morötter kan jag käka någon annan gång liksom, man vill ju inte va häst.


Känner att jag är rätt shlutt, därav allvaret på detta inlägg. Eller ah, något inlägg nuförtin.. Hehe. GODNATT

Filippa som ska göra kaos.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback