Blogginlägget från helvetet

Har så fantastiskt lite bloggpepp nowadays så jag måste kämpa som ett riktigt as för att få ihop det häär. Belive me fellasMeeen, idag var det söndag igen, en lång och deppig jävel också. Och jag har inte gjort ett enda skit med undantag för att pilla mig i naveln och varit grinig för att jag inte käkat något. Mamma och Filippa flydde nyss fältet och de lovade att plocka hem donken när de vågade sig tillbaks hit igen, så maybeee kan jag återgå till lite mer mänsklig form då när jag käkat. Dvs inte så pissed off som jag känner mig just nu. Hur som.

Imorgon måste jag gå till skolan och jag blir manodepressiv av att bara tänka på det. Just nu fungerar det här med plugget bara inte. Dessutom har jag diverse saker jag borde ha gjort på lovet och har jag gjort dem? Ohohoh no. FML som kidsen säger.
Fyfasen vad jag bara vill dra härifrån nu, vara typ 19 så jag är donedone med skolan och on my way to världens ände liksom. Sen kan jag tjilla där i en hängmatta på en fet strand och knalla runt i flipflops och bikini all day long. Who's with me?? Nä men ni förstår grejen, har sagt det sjutton miljoner gånger förut men skolan och den här tiden på året får mig att vilja rulla in under en sten och invänta slutet. Så ehe aaa, jag har gett upp ba.

By the way, idag har jag typ cravings efter att vara sådär badass-snygg också, ni vet sådär brutalt cleen som folk på tv typ är. Men det är nog bara därför att jag själv gått runt och sett ut som en vandrande spya hela dagen. Asså ni ska veta hur jobbigt det är. Suck.



Såhär typ.

Kommentarer
Postat av: Jenny

det sorgliga med din bild är att folk faktiskt kan se ut sådär D:

2011-03-06 @ 21:40:40
URL: http://nattkatten.blogg.se/
Postat av: Amanda untzz

SVAR: Nu gav du mig vääldigt dåligt samvete här..

2011-03-07 @ 00:31:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback