Let's pretend none of this ever happened.


Cheesy pic yooooooooo.

I skrivande stund sitter jag och slösar bort en håltimme i la cafeteria. Är inget big-fan av detta faktiskt, varje tisdag har vi två timmar att göra ingenting på, megawaste of time typ. Har en lektion till efter detta, sen måste jag hem en snabbis, om det funkar med sl vill säga. Det har ju som känt snöat ute nu, (newspagen på facebook den senaste timmen har endast bestått av diverse klagomål och svordomar om vädret. Haha, i feel with you guys), så alltså, försökta ta mig hem problemfritt, kasta i mig någon form av middag och  glida vidare på möte. Busybusy.

Samma sak igår, kom inte hem förens vid halvtio och då stupade jag i sängen på en halv nanosekund. Idag är det ungefär samma sak som står på agendan, och därmed blir bloggen lite lidande. Men jag ville bara hälsa att jag andas och lever relativt fint i alla fall. Puss


Kommentarer
Postat av: Jenny

TAAAAAAAAAAACK SNYGGO :D

2011-03-29 @ 20:25:09
URL: http://nattkatten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback