Ord som vet precis var dom träffar när dom sägs.



Hahahah. Ser ju ut som en man. Men anywhooo, hej! Idag har jag varit fett busybusybusy. Gett gärnet i skolan, på gymmet och nu ett tag på plugget. Man har ju fått lite granna gjort liksom, känns sköööönt. En eloge till mig själv. WOOOOT! Idag när jag kom hem från skolan och såg mig själv i spegeln så ba HOLY MF HUR FAN GICK DET HÄR TILL? Kändes asschysst att jag gått runt hela dagen och sett ut som Quasimodo. Tack vänner, tack. Har ni tänkt på det, att man har typ tre olika meningar man säger när man ser sig i spegeln. Antingen den ovan, eller "ahja det funkar" och typ "HELLYEAH. SEXY MAMA PÅ INGÅNG". Synd att man inte är det sistnämnda dygnet runt, hade ju varit asnice. Hehh. Aja, nu ska jag bli allra bästa vän med Flash. Hahahah my ass, det är en omöjlighet. Men jag ska kirra biffen så att säga, och göra klart min movie. Tjingeling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback