I could be another fool or an exception to the rule.



Återigen, kollektivåk i en miljon år. Men väl framme, fint folk och dansa sönder benen till håkan. Skrattade tills kinderna gjorde ont och hade serious talk på toagolvet. Hade något moment där jag kände att ba BAM, jag fattar. Men jag har glömt vad jag fattade och sen åkte vi kollektivåk en miljon år tillbaka. Druckit lite för mycket, ingen buss från mörby, leta rätt på danderyd istället. Gå gå gå, inte hitta rätt, gå över motorvägen, prata i telefon och hitta till sist. Komma hem, göra mackor, dricka te i sängen, och somna som en sten. Allt som allt, fabulös kväll efter lite om och men.

Kommentarer
Postat av: Jenny

hahahhaha fan vilken härlig bild :D

och min pärlplatt-godispåse fick va med! hihih

2011-03-27 @ 12:33:02
URL: http://nattkatten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback