Du tror att jag sover. Men det gör jag inte, jag glider.



Såhär road är alltså jag och Elin när vi gör kaos i barnbacken. Så jävla fett. Och som ni ser på första bilden på mig var jag skapligt taggad på att åka lite bräda. Sen trillade jag i liften, och jag trillade i backen och jag trillade när jag stod still på marken. Och som grädde på moset så körde ett kiddo a la fem bast in i mig så jag trillade då också. Så efter typ fem timmar bestående av mest trillande så var jag inte lika viking längre, vilket pretty much syns på sista bilden. Eh. Men det var kul ändå, och lite åkte vi allt. När jag inte trillade alltså. Måste tillägga att det är tredje gången vi testar, så no expectations så att säga. Testade backarna som var lite värre än barnbacken this time, och det var mighty. Drack oboy, fick lite fräknar på näsan och hade en allmänt bra dag sammfanttningsvis. Sov som en baby i bussen på vägen hem sen, och nu planerar jag att återuppta det strax i min säng. Imorgon ska jag jobba killer-passet på sju timmar på jobbet, och till kvällen verkar det som att jag ska ut med Victor. På lördag har jag kaffedejt på Tully's inbokad och även planer på att träffa Jenny lite grann också. Med andra ord, jag är fett busy den här helgen. Let som fän. Tjingeling


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback