The way you make me feel.

Mmmmmmmmmhhh. Shaaa. Åh idag är jag galen. Det typ kittlas i mig, och har dragit mig lite för att sådär klyschigt säga något om solen och hur man blir människa igen. But i can't deny it. Allas sinnelag, inklusive mitt eget förändras. Till det bättre. Och det är så god damn trevligt att se och känna att peeps (jag också) kan få vara lite happy utan någon speciell anledning någon gång ibland. Sen är det väl allt som hör till också, dvs parkhäng och stranden och bruna ben och att bada och hur det inte är mörkt varken när man vaknar eller går och lägger sig och fräknar och att grilla och ingen skola framförallt och sommarflörtar och bla bla bla. Jag vet att ni vet vad jag menar. Det är så fint att man kunde dö. So there, i've said it. Är en sol-junkie indeed och vänner, I'm proud of it. 




(det är inte okej att kommentera min mage på bilden)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback