Tips från coachen



Shalom! Ska börja med ett riktigt hett tips till alla där ute - skaffa inte träningsvärken från helvetet och bränn dig sönder och samman vid samma tillfälle. Behöver jag ens förklara det närmare? Jag är en trasig människa, trasig.

Men hursomhelst, mitt rum är nu typ så gott som klart. (fattas väl ett ordentligt eluttag och lite yada här och var) Men det är beboligt. Har demostrerat det lilla som existerar härinne just nu på bilden, dvs min bokhylla och min säng. Lägg märke till mitt dötuffa elefanttäcke och det påklistrade apple-märket på datorn. Hahah. Till helgen kommer min nya säng också och på tisdag ska vi bege oss till ikea. Äventyyyyyr weho wehoo.

Det vankas lite soffhäng strax, då mina begränsningar som människa fick mig att överväga en utekväll tonight. Hade rört mig i ultrarapid och låtit bli att garva ens åt något litet då musklerna i min mage inte vill vara med. Med andra ord - jag har gjort rätt val. Vet att det fonns jordgubbar hemma dessutom, och cola. Så det är ju inte fy skam det heller. Puss på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback