Känsliga läsare bör kanske varnas. Kanske.



Jamen hej på er! Sitter hemma en kväll som denna och äter pangkisar och typ återupplivar gamla musikminnen såsom Maria Mena. Sån nedrans puttenutte musik hon gör, man vill bara krypa ihop i soffan och pussa nån på pannan och leva lyckliga livet ut typ. Men hursomhelst jag har sååå mycket att berätta om men inte tillräckligt med ord har det visat sig. För jag har typ tre adjektiv i mitt ordförråd och det är typ - cepebra, fabulöst, och HELL YEAHH som inte ens är ett adjektiv. Och inget utav dessa räcker för att beskriva vare sig Portugal, min oerhört trevliga midsommar eller ens första dagarna på semestern. Så vaskamangöra? Ni får ta mig på orden helt enkelt.  Cepebra, fabulöst och HELL FUCKING YEAH. Sommaren har börjat fantastiskt bra, (ohh fantastiskt, ett till adjektiv!!!) Och jag kan inte göra annat än gråta en eller två tårar för att det känns så mysigt i mitt lilla hjärta. Lalalalala


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback