xxx

Något som är helt jävla bedrövligt måste nog vara att komma hem till regn regn och mer regn. Stövlar, jackor och till och med halsdukar kändes överflödigt but then again, no. Hade en sjuhelvetes jävla resa det vill jag lova, och jag ska lägga upp en bild eller 200 och berätta allt så fort orken finns. Men as we speak har den nog sprungit och gömt sig någonstans under en sten eller så. Och jag måste upp och jobba imorgon och jag jobbade idag och igår var jag i portugal så det hela går inte riktigt ihop någonstans. Men det var fint det var det, mikket praa. Ska rulla ihop till en liten boll i sängen som är nybäddad och inte består av 98% sand nu. Tacka gud för min säng ja, står fast vid giftermålet fortfarande. Det är sängen och jag forever and ever. Pöss på er



Kommentarer
Postat av: Jenny

och du börjar med att lägga up en GRYM BILD!



ÄNTLIGEN UPPDATEEEEEEE

2011-06-24 @ 01:43:46
URL: http://nattkatten.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jaaaaaaaa du är tillbaka!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2011-06-24 @ 19:22:14
Postat av: Maria ofc!!!!

Glömde skriva mitt namn höhö

2011-06-24 @ 19:23:13
URL: http://henketheman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback