informationsoverloade / intressesmurfarna hoppar









Ohhhh. Har aldrig vågat mig på att lägga upp något sånt här förut, delvis för att det kanske inte är min piece of cake so to speak, med andra ord jag fotar mest ute annars. Mest hänger jag runt lite under ett träd som en scout eller något. Hittar en fjantig blomma någonstans och ba voila! - bloggbild. Men dessa två är från studion under min första praktikvecka. Mirri ser riktigt edgy ut jööö. Haha, nä men studiofoto was something new. Bra mycket svårare men det blev ju relativt ok ändå. Pöss

Kommentarer
Postat av: mirri pirri :D

woooo här ska man ta sin vanliga check på din blogg och så är jag där haha chock :P bra jobbat Amanda!!! :D <3

2011-06-01 @ 14:59:40
Postat av: Jenny

riktigt snygga! speciellt den första :)

2011-06-06 @ 13:46:38
URL: http://nattkatten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback