Tänkte ut en dialog mellan oss och allt.

Halloo på er. Åh usch inatt sov jag inte vackert det vill jag lova, hade både en och två mardrömmar efter att jag sett solen gå ner och upp igen. Hatar det, jag hatar att försöka sova. För då ligger man bara där och tänker på allt. Sånt man inte ens tänker på annars och jag kan inte låta bli att bli skitparanoid. Inte liksom - mamma hjälp det är lejon under sängen" utan verkligen, det är någonting här. Så då sover jag inte. Pillade på min phone två timmar innan jag satte igång tvn. Enda vettiga som fanns utom typ porr och spin city var ju disney channel. Fast det har väl aldrig varit vettigt det heller, haha rösterna är ju sneaky som fan. Nä men låter som tvättäkta mesen här men det är rätt obehagligt, hela grejen liksom. Känns som man sover fast man inte gör det och shizzl. Uschusch.

Men anyhow, känner jag mig inte för sharp idag alltså. Har bara legat på balkongen och solat och spanat på människorna på andra sidan vattnet. Och nu har jag typ duschat precis, luktar vattenmelon av schampot och längtar efter kaffe. Fasen att mjölken är shluuut. Får hitta på nå annat, Pöss




Kommentarer
Postat av: eliiiiin

ååh, känner igen mig...

2011-07-08 @ 22:57:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback