wasted youth



Cha cha. I tisdags stod jag nästan längst fram på allsång för att få se Håkan. Sjöng med allt jag kunde, grät nästan en skvätt för han är ju så fin och hade blodsockerfallet of my life. Sedan tog jag och Jenny vaxholmsbussen mot landet. Såg en film, hade girltalk om allt mellan jorden och rymden typ ja och sov halva dagen efter. Har sju miljoner kort på Håkan och har redigerat på ett ungefär två kanske. Men det går framåt. Snart.
Idag vaknade jag på fel sida av livet tror jag för imorse var det  fasen inte ett dugg kul att vara jag. Hade dock en stadsdejt planerad med elinpelin och om någon kan få en på gött humör så måste väl det va hon. Åkte vaxholmsbussen igen och det va skitjobbigt idag må ni tro, nog för att det tar 45 minuter, men ett dagis, ingen ac och så en upphakad speaker på det har ihjäl en utan tvekan. Hjärnblödningen jag fick efter att hon sagt "NIBBLE" sju gånger på 15 sek ska vi inte ens tala om. Grät nästan när jag gick av bussen, skulle hoppat i sjön men hur fan hade det sett ut här i stockholms skärgård, hela idyllen hade ju gått sönder. Ja herregud ja. Nä men nu ordbajjar jag bara, så ska runda av. Men puss på er, bjussar på lite håkanbilder sen så jag inte får så dåligt samvete för att jag suger på att blogga annars. Hejråå

Kommentarer
Postat av: Jenny

det var bäst!

2011-07-07 @ 23:06:48
URL: http://nattkatten.blogg.se/
Postat av: eliiin

PUSS <3<3<3

2011-07-08 @ 23:03:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback