En liten swing för hyresgästföreningen


Hallooo. Hade mysarkvällen nummer 1 igår, så himla pömsig. Det bidde både ett kärt återseende med gamla kollektivet och ett besök i Majas nya lägenhet. Lite thai take away efter det vid hammarby sjöstad och hahahahah Linnea tappade sin sko i vattnet. Så det fick bli till att gå på pinn-jakt alternativt fiskespö då denna sko var för fin för att lämnas till fiskarna. Till sist hittade vi en vänlig själv som lånade ut sin pinne och skon kunde räddas. Efter det vankades charader och alla sånna där klichélekar ni kan tänka er, innan det blev dags för hemgång. Haha, precis som det ska va. Värsta idylliska sommarkvällen. Hahaha vad jag känner mig gammal ibland, det var inte alls länge sen jag hade filmkväll med samma gäng och sjöng I'm a barbie girl på playstation eller hejade ikapp till let's dance, och nu fyller vi arton strax och diskuterar saker som jobb eller potentiella pojkvänner, hur vi ska bo eller vem som ska ta körkort snart. Och nog för att det är en heelt vanlig process och shizzl, yadayada, så skrämmer det ju skiten ur mig. Hallåååå var är min bamsetidning och snuttefilten??? Nä lite skrajj kan jag inte låta bli att bli. Fastän att kunna vina på baksidan utan att pappa tjaffsar och ta en spontanare till maldiverna utan ett ja från mamma gör att jag längtar frukstansvärt. Men det hör väl till. Hahaha, djupa funderingar såhär en lördag kväll. Lite kaffe på det nu också, adios!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback