du du du



Sha sha. Hade en otroligt kreativ morgon idag må ni tro, jag sov till två. "Om du inte går upp nu så kommer du växa fast här fetto" Sen så gick jag upp.
Åt frullis ute i solen och var fett nöjd med livet ända tills det blev muligt och små tiny regndroppar landade på mitt ben. Tjåååkigt.
Det är så fint att man blir så down to earth så fort man har lite tid här i världen. Har typ läst sjutton böcker och filosoferat på livet i två veckor nu, och man blir fett harmonisk. Fast det har väl ingenting med att jag haft någon deep deep lesson about life här utan antagligen för att det är sommar och man mår lite mer fint då än annars. Förmodligen. Men annars är det prima, kom precis hem från myskväll på Williams balkong med madde. Drack kaffe och prata om liveeet. Som ju ser så jävla annorlunda ut nu än för ett år sen. Det är helt galet och lite läskigt men antaligen mest bara bra så. Och lite tragiskt också när man kommer fram till att det nästan bästa som hänt sen dess antagligen är kärlek och alkohol. Tyvärr. Fast inte i samband med varandra. Men sen blev jag typ fjorton år igen ändå för jag fick åka moppe hem bakom william och vinden förstörde mitt smink och hår och det kändes typ nästan som högstadiet. Förutom alla lost känslor och hormoner och "ingen tycker om mig" och yadayada. Ni fattar. Nostalgitripp. Och tur var väl det. Fatta att behöva gå i högstadiet igen. Herregud nej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback