Blogginlägget från helvetet del 3.

Krälade precis runt på golvet som en newborn. Mammas kille trixar med inredningen här at home (vilket är bra) och en shhpeegel skall sättas upp i mitt rum. Plus ett eluttag (har levt på scart från hallen innan. liten sketen ljusspringa i dörren varje morgon där solen skiner in i mitt fejs och väcker mig halvfyra. why god why?) och fungerande lampa. Japp. Spegeln var ju dock fel färg (svart,vitt,grått skare va) så målats har det gjort. Därav golvkrälningen. La ut tidningar, duktig as hell, och tejpade och shizzl. Men nog fan är det färg på golvet, och på spegeln, och på mig. Men det gör ju inget för jag färgade utväxten igår och den vart typ gul, och lite grått på det ger det hela en skön "suprise suprise!!" känsla. Mmmmmm wehoo wehoo.
Trevliga familjen har plockat fram grillen därute också, dricker öl a la sommaridyllen. Puttenuttigt. Men jag fixar inte självmordsvädret eller huvudvärken so to speak. Så planerna är 1 - rådäcka här och nu. Eller 2 - sno ölen och dra. Det sistnämnda känns som bäst alternativ men det vore ju inte såååå lämpligt. Tyvärr.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback