"Svenska hjärtan tinar aldrig när dom väl har frusit." "Skitsnack, ge mig kärlek och passion och hunger och magi så smälter jag rakt av"


Har inget utav värde att dela med mig av today, förutom att jag dagen till ära har gått in i en söndagsdepression. Jag hatar söndagar.
Det är som att det är någon form av standard att man ska må piss då, känna sig hjärndöd och mentalt jävla misshandlad utan anledning.
Så jag tänkte begrava mig i soffan nu inom en snar framtid och skrika typ - why, oh WHY? samtidigt som jag hetsäter allt jag kan hitta
i kylen. Nä ni vill inte vara mig nu alltså.

Igårkvällen var helt lugn om nästan lite tråkig i början, och ändå har jag fetingångest right now. Utan anledning skulle jag säga för jag
gjorde ju inget dumt. Var helt calm all night, inga tårar eller utbrott, jag dansade inte på något bord eller gick vilse, och jag spydde inte
eller hånglade med någon total främling. Ändå håller jag på att dö här hemma idag. Det måste vara något fel på mig. Och hela min
miserabla situation blev ju inte bättre av att Fanny laddade upp pics ifrån sommaren nyss. Får ju sån brutal abstinens att jag nästan
går sönder. Tänk fräknar, bruna ben, gå barfota i gräset och att grilla på baksidan. Enough said liksom. Nu ska jag gå iväg och tycka
att livet är jobbigt i min ensamhet. Cutcut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback