odlar fjärilar i magen



Hejhejhej! Uteblivna skriverier, är väldigt lessen faktiskt. Men sista veckorna innan lov brukar vara hell ungefär så har betat av prov, inlämningar samt fet grafisk manual (vill ni see?). OCH ett tal, håhåjaja. Sistnämnda var ett äventyr för mina tinywiny nerver det vill jag lova. Men it went well så det är också klart nu. Är dessutom ledig imorgon så ska missbruka kaffemaskinen och pilla mig i naveln tänkte jag. Efterlängtat tidsfördriv.

Since last time spoken har jag dessutom hunnit med att bygga ihop ett mucho vackert pepparkakshus med mina honor, lyssnat på vinyl 107 dygnet runt, köpt nya skor, haft terapisession i matildas kök och tagit farväl av Olivia som ska spendera en hel månad i Thailand.

Ska sova strax, skulle bara lägesuppdatera er lite! Puss barn

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback