and we're all mad here



Du är dum
och jag vill slå dig
och jag vill skrika åt dig
och jag vill spotta på dig
och jag vill sparka på dig
och jag vill klösa riva bita
Jag vill vara arg och arg och arg

Du hör aldrig på
när jag vill säga något
Du fattar aldrig
när jag vill förklara
Du tror aldrig
att jag kan något

Jag får aldrig göra som jag vill
Jag får aldrig göra som jag kan
och du vill alltid mest
och du vet alltid bäst

Men du är dum.
Det är du som är dum dum dum
och jag vill vara arg
jag vill få vara arg




"Barnens första bok" - Benkt-Erik Hedin

Kommentarer
Postat av: Blanca

oj, jag har fått diagnos barn...

du är fin, ses på lovet?

2011-12-15 @ 16:11:04
URL: http://thegirlofmetanoia.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback