Ärkepessimisten har talat.



Nu blev det sådär igen. Mitt day-to-day life attackerade mig och livet tog en u-sväng. Vill inte göra annat än att rulla in under en sten och dö. Men jag hittade ingen tillräckligt stor sten tyvärr så har bosatt mig i sängen istället. Och bölat. Och när jag inte gjort det har jag försökt trycka i mit lite mat men kan typ allt som allt käka en halv nudel innan jag vill spy. Helst på någon. Utöver det så har jag dessutom gått och blivit skitful. "Ha ha ha" - tänker ni nu. Lägg av :(
Nä men helt seriöst, mitt hår liknar resterna från förra årets majbrasa och aknehärvan jag gått och skaffat mig i pannan är inte att leka med. Sammfattningsvis ser jag bara bedrövlig ut, och det suger.

Så jag känner mig stabil alltså. Har mobilen avstängd för det mesta, håller mig borta från facebook och funderar på hur man möjligen skulle kunna ta sig ur det här. Supa skallen i bitar var ett alternativ sa någon, ja men dåså.

Damn den mf som säger något om positivt tänkande nu. Muckar du med mig så muckar du med döden.

Kommentarer
Postat av: Du vet vem.............

Tänker inte säga nått om positivt tänkande. Däremot har jag hört att fika är gott. I helgen kanske?!

2011-04-28 @ 23:19:26
URL: http://henketheman.blogg.se/
Postat av: Isaura

Puss på dig. Älskar dig. Och du, hör av dig så är vi förbannade/ledsna och allmänt trasiga tillsammans. <3

2011-04-29 @ 18:13:49
URL: http://daluzreis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback