You're strange. That's your charm.

Since last time spoken (ni börjar tröttna på att höra det va?) har jag; Tampats med alla påskhandlare på jobbet -holyy macaronyyy alltså, sketamycket folk som ville ha korvbröd och skit. Det tog aldrig slut! -, gjort Stockholm Stad med Alexander, knatat över till Isas casa och spelat gitarr hela natten, myst på balkongen, suttit i solen och skaffat mig typ 835963 nya fräknar, gått på nattpromenadis med mina fina kåmpis Amos, käkat glass i kungsan med Jenny (en vecka kvar tills blommorna!!!), blivit ett par snabba skor rikare, ätit dåligt mycket godis, hämtat hem syrran mitt i natten.. och fått fina sms från rätt person och pratat i telefon med gamla vänner. 

Så scheisse-fint alltså, glad! Pösss



Kepsbild!11!1 tjaa

Kommentarer
Postat av: Jenny

SVAMPBOBCHOKLAAAAAAAAAD, FINA!

hihihi om en vecka alltså :D

2011-04-23 @ 13:25:50
URL: http://nattkatten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback