Ringde lite folk sa vi syns aldrig mer.

Since last time har jag gjort en jävla massa skit. Och just idag mår jag apa. Har lite halvt skedat med toan all day long,
sovit som en död jävla sten, och gråtskrikit lite på mamma. Bankat huvudet i väggen sådär fashionabelt också, maniskt
pillat mig i naveln, och varit sketamesig i allmänhet. Men så kan det vara.

Käkade en bacon cheese imorse efter att jag vaknat upp hos Olivia med Matilda och mått som en spya(...), och holy crap
mitt tjockishjärta slog lite hårdare där alltså, nu med när jag tänker på det också. MAT ♥
Nu har jag haft en hell of a kväll faktiskt, men fått så mycket löve från annat håll så just nu as we speak är jag fett harmonisk.
All min kärlek till mina kåmpisar idag, det ba räcker och blir över här. Pöss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback