Rätt kefft

Ah vilken tur man har då! Tog en vända till Isas residens efter skolan och bestämde mig för att stanna för lite tacoo, sen visade det sig att danne fyllde år så nu käkades det tårta för hela slanten nyss. Är så jävla mätt och belåten att jag kan lägga mig ner och dö lycklig här på plats utan problem. Har varit fetapömsig hela dagen och känt mig typ allmänt ynklig, men sen kom jag hit och nu har jag nog ätit bort det med all sannolikhet. Dessutom är ju Isa så satans bra hon att bara hennes sällskap nog hade botat det hela också.
Sammanfattnings - skev dag som turnade out pretty damn good så att säga. Ventilerade lite tankar, skrattade så att jag nästan bröt revbenen och käkade mig gravid. Livet på en pinne. Fett mycket love nu. FEEEEL IT
Här är hon förresten. Raggarronny-frillan last year.

Kommentarer
Postat av: Isaura

Jag hade jätteroligt, Amanda! <3 :) Jag älskar dig!

2011-04-15 @ 21:21:42
URL: http://daluzreis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback