Om nån ville anteckna.



Hmm. I skrivande stund sitter jag i soffan och känner mig ynklig. Är för ful för att visas in public idag och har dessutom huvudvärken från helvetet just nu i detta nu så well oh well, sammanfattnings är vi inte så game atm'. Grädden på moset är att mina grannar ovanför bedriver skrikopera och dammsuger i ett, blir en härlig kombo av något som låter ungefär som om någon kör över en katt. Mysigt.

Pratade med någon idag som kände lite som jag tror jag, och på något sätt är det ändå lite stöttande att veta att man inte är en total a-loner om att känna det som att man mår mer dåligt i överlag med bra stunder än tvärtom. Trots att inget är fel liksom. Hur det nu kan vara så. Trodde att jag var absolut ensam om de här gloriösa dagarna då jag inte orkar kravla mig ur sängen utan istället ligger kvar och glor i väggen i fem timmar. Eller typ gråter som ett barn åt Extreme homemakeover.. Eller när någon åker ur Top model. Eller lejonkungenfilmen i allmänhet. Eheh.

Anywhooo, nu ska jag dricka te. Bästa téet jag har nu också. Jag skämtar inte, har funderat över mitt förhållande till sängen och det kanske, kanskeee finns en möjlighet att jag gifter mig med téet istället. Och med det sagt måste jag nog avsluta det här inlägget, det blir ingen karriär för mig inom bloggyrket. Jag kan ju inte vara seriös för fem jävla öre. Hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback